niedziela, 13 maja 2012

Forumowi socjaliści

Widzę, że na forum nazbierało się pełno komunistów. Jeżeli jestem właścicielem firmy mam prawo płacić swoim prezesom ile mi się podoba. Natomiast jeśli właścicielem firmy jest państwo to firmę należy sprywatyzować i zrobić to co w punkcie pierwszym.

Jeżeli ktoś nie przeczytał w życiu ani jednej książki, żyje na koszt państwa, nie jest kreatywny, nie jest ambitny - wtedy na forum wypisuje głupoty typu won z kapitalizmem.

Mam prośbę - niech wszyscy przeciwnicy kapitalizmu na forum zrzekną się swojego kapitału. Na priv podam swój numer konta. Dla mieszkańców Somalii jesteście takimi samymi bogaczami jak te osoby z rankingu wyborczej dla was. Dla mnie dodatkowo jesteście hipokrytami, no chyba, że będzie przelew...


http://wyborcza.biz/Gieldy/1,114507,11699126.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz